Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за 147 ТС 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за 147 ТС 1.6

    Алфите са ми непознати като двигатели поддръжка.
    Бихте ли помогнали с малко повече данни за разхода на гориво и колко излиза смяната на основните дреболии (масло, ангренажен и обслужващ ремък, трите филтъра)?
    Става дума за 6-7 годишна кола.

    Предварително благодаря на всички отзовали се

  • #2
    105 или 120коня е колата???
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от KGB
      105 или 120коня е колата???
      Сори, аз не написах нищо

      Бензин, 120 коня.

      Притеснява ме, че ще гори доста на градско (колата е 6 годишна), и че може да ми излезе скъпо поддръжката.

      Comment


      • #4
        120конявата има вариатор...едно чудо дето променя газоразпределението.

        Та в този вариатор има едно пружина която с времето започва да тропа...колата почва да вади звук като на дизел. За да се оправи самата част е 10-20лв. НО тя трябва да се смени заедно с ремъка...тоест когато сменяш ремъка да я смениш и нея...иначе труда излиза скъпо.


        Смяната на ремъка в ВантоТрейд е около 100-150лв. ако съм запомнил правилно. НЕ ходи в никакъв случей в измислени сервизи, за да се зачепи правилно този ремък ти трябва специални инструменти, само с белези не става. С цел да спестиш някой лев може да си счупиш цялата кола. Мисля и в клубния сервиз на Бобо вече имат необходимете инструменти.

        Но пак повтарям за ремъците никакви рискове....ВантоТрейд,АутоИталия или при Бобо.

        Ремъците с ролките за ТС не знам точно колко бяха но мисля че оригинални са около 500-600лв. това за всичките ремъци с ролки.

        Хубаво е свещи да се сменят на колата....ако не греша 8те свещи 4голями +4те малки са между 100 и 300лв.

        По окачването гледай:

        1.Горни носачи на предно окачване...почват да скърцат, Това не е проблем оправя се лесно...ако има тропане от тях обаче са заминали. обикновенно първо заминава десния при дривера.

        2.Шарнирите на долните носачи....тях няма как да ги провериш да се се свали гумата и да се разглобят разни неща. По принцип много трудно "заминават" но зависи как е карана колата.

        3.Отзад има две щанги...които отиват от центъра на колата до колелото....тази коята е най отзад, провери тампони който свърза щангата с колелото...тоест външния....хвани щангата с ръка и пробвай да я мръднеш щангата на пред на зад. Използвай сила...щангата не трябва въобще да помръдва.

        По самата кола:

        Вътре по таблото гледай за следни от отваряне на АърБеговете....обърни внимание като дадеш колата на контакт как светва лампичаката за аърбеговете. В момента на горубляне са се отворили да я връзват заедно с лампата за маслото и като запалиш колата да изгасва!!!! Така, че дай на контакт...и гледай следващите 15секунди какво се случва по таблото....ако колата е голямия дисплей ще ти покаже повечето от проблемите си

        Гледай луфтовете между врати, калници...преден капак...около фаровете най често си личи дали е удраня колата. Ако е измит двигателя има шанс да се прецакали нещо...

        Огладай двигателния отсек за след от новоднение, че и такива няколко видях вече.


        Има и още дреболии....надявам се не съм те отблъснал....НО по добре да знаеш какво взимаш.

        НЕ е лошо да закараш колата на диагностика в ВантоТрейд или при Бобо преди да я вземеш. Бобо мисля даже може да дойде на място ако се разберете предварително.

        Успех
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #5
          Здравейте,

          А може ли да се каже, че е по-добре да се вземе 120 коньовата вместо 105?
          AUDI Q7 S-Line 3.0TDI '07

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от TurboDieselComby
            Здравейте,

            А може ли да се каже, че е по-добре да се вземе 120 коньовата вместо 105?
            Аз лично бих предпочел 120конявата....
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #7
              KGB

              Благодарско за пространното изложение
              Но си мисля, че тъйкато съм новак шофьор и нищо не вдявам от коли, няма как да проверя по-специфичното от това, което си написал.
              Мога явно да разчитам само на читав сервиз.

              Comment

              Working...
              X